leopard iklan

Monday 24 June 2013

Cerita Tunang Saya


Entri basi. Iyekkk. Sila muntah.
Eh eh jangan.
Sebut basi pasti mau muntah tapi sebut tunang, ia tak pernah basi. Dihati~


31 March 2013 - merisik.



14 April 2013.
Syukur ke hadrat Ilahi dengan rezeki dari-Nya maka aku selamat ditunangkan bersama dengan Mohd Shukri Bahari.
Kenal dia sudah 4 tahun maka kami merancang untuk bertunang pada tarikh tersebut.

Hantaran sesimple mungkin. Berikut dari aku untuknya ;-
Tafsir al-quran
Kemeja Jeep
Belt & Wallet Camel Active
Set penjagaan Loreal Man
Sejadah & Songkok
Kain Pelikat & Kain pasang (utk abang & kakak dia)
Cupcake
Cookies Famous Amos
Sireh Junjung
Buah-buahan

Hantaran darinya untukku sangatlah owesome ;-
Tafsir Al-quran
Cincin & Duit tanda
Telekung & Sejadah
Beg & Kasut Charles & Keith
Minyak Wangi The Body Shop
Buah-buahan
Kek
Sireh Junjung

Asalnya nak buat 7 balas 9 tapi at last jadi 8 balas 10. It’s okay gitu.



Warna baju adalah pilihan dia dan warna mini pelamin adalah idea saya dan deko by kakak-kakak saya.

Gambar memang tak berapa clear. My official photography tak bagi lagi gambar ok. Sila bulatkan mata anda. Kan. April ke June. Wah kau simpan buat ape ek. Hurm.
 


sila layan gambar dibawah. sekian terima kasih.










ouh, tetiba rindu dengan si jantan muka bengis ini. hik hok.


done.
thanks reading.

No comments: